Skip til indhold

Følg os

Gratis forsendelse i Danmark

Kunde service

Hjælp - FAQ

Bestil og modtag

Jeg har ikke modtaget en bekræftelses-e-mail.

Du vil altid modtage en bekræftelse på din ordre. Hvis du har indtastet en e-mail-adresse, modtager du den via e-mail. Hvis du ikke har indtastet en e-mail-adresse, vil du modtage en bekræftelse via SMS.

Nogle gange modtog kunderne ikke en bekræftelsesmail, fordi de indtastede en forkert e-mailadresse. I så fald beder vi vores kunder om at kontakte os med det fulde navn på den person, der afstede ordren, leveringsadressen og, hvis det er muligt, ordrenummeret. Så gør vi, hvad der er nødvendigt for at spore din ordre og rette dine data.


Kan jeg stadig ændre eller justere rækkefølgen?

Nej, ordrer kan som regel ikke længere justeres. Dette er for at beskytte dine personlige oplysninger.


Kan jeg annullere min ordre?

Kun ordrer, der endnu ikke er behandlet og afsendt, kan stadig annulleres. Perioden til at gøre dette er imidlertid meget kort. Nogle gange overføres ordrer allerede til postordreselskabet inden for en time.


Hvad er de vejledende leveringstider?

Vores leveringstider er rent vejledende og derfor ikke bindende. Vores produkter leveres fra vores lagre i Holland. Tag derfor hensyn til en vejledende leveringstid på 2-5 dage.

Bestilling ikke modtaget efter vejledende leveringstid

Det er naturligvis muligt, at en ordre er noget forsinket. Har du ikke modtaget din ordre 7 dage efter den maksimale forventede leveringsdato? Kontakt os venligst på info@valante.dk.

Juster apps og rem

Download applikation

Sørg altid for at downloade den korrekte applikation til din smartwatch! Nedenfor er listen over applikationer efter model.

Valante Smartwatch MK08
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.crrepa.band.dafit&hl
https://apps.apple.com/nl/app/da-fit/id1316004998

Valante Smartwatch Q8
https://apps.apple.com/nl/app/h-band/id1147074917
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.veepoo.hband&hl

Valante Smartwatch T6
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.manridy.iband_new
https://apps.apple.com/us/app/iband/id1234121139

Valante Smartwatch NY13
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.qcwx.qwatch&hl=nl&gl=US
https://apps.apple.com/us/app/q-watch/id1501277738

Valante Smartwatch P20

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.crrepa.band.dafit&hl
https://apps.apple.com/nl/app/da-fit/id1316004998

Valante Smartwatch MK20
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.yc.gloryfit&hl=nl&gl=US
https://apps.apple.com/us/app/gloryfit/id1237479843

Valante Smartwatch KW19

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.crrepa.band.dafit&hl
https://apps.apple.com/nl/app/da-fit/id1316004998

Valante Smartwatch SE06

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zjw.wearhealth&hl=en_US
https://apps.apple.com/iq/app/wearhealth/id1265052549

Valante Smartwatch M4
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.zjw.ffit
https://apps.apple.com/us/app/f-fit/id1466929052

Juster metalremmen

Manual til justering af metalstropper:

Du kan nemt justere stroppens længde med en skruetrækker eller stift, du behøver ikke have det gjort i butikken! Nedenfor kan du se, hvordan du justerer længden på urremmen.

 

Nikkelallergi

Rustfrit stål bruges til produktionen af uret. Vi råder folk med følsom hud til ikke at bære uret for tæt på huden og ikke bære det 24 timer i døgnet. Nikkel findes i mange redskaber lavet af rustfrit stål. Derudover bruges nikkel i mønter, lynlåse og knapper og meget mere. Der er mennesker, i hvilke nikkel forårsager en allergisk reaktion i form af eksem.


Returneringer og refusioner

Hvad skal jeg gøre for at vende tilbage?

Et produkt kan kun returneres efter kort test inden for 14 dage efter modtagelse.

For at være berettiget til refusion skal returforsendelser registreres på forhånd via info@valante.dk. Brug den e-mail-adresse, du brugte til at bestille, og inkluder altid ordrenummeret. På det tidspunkt modtager du en returformular, der angiver returbetingelserne og den korrekte returadresse. Returneringer, der ikke blev underrettet eller sendt til den forkerte adresse, refunderes ikke. Du skal returnere forsendelsen til os så hurtigt som muligt efter tilmelding og senest 14 dage efter tilmelding.

Vores returadresse er:
Valante.dk
Ir. Hanlostraat 15
7547 RD Enschede
Holland

Omkostninger og risiko for returforsendelse

I overensstemmelse med vores returbetingelser er omkostningerne ved returforsendelsen altid for forbrugeren.

Returomkostningerne ligger mellem 58 og 62 DKK afhængigt af den metode, du bruger til at sende pakken.

Refusionen foretages så hurtigt som muligt og inden for en rimelig periode efter modtagelsen af varerne. Når alt kommer til alt, skal der først udføres en kvalitetskontrol for at afgøre, om alle returbetingelser er opfyldt.

Får jeg altid fuld refusion?

Vi forbeholder os ret til ikke at tilbagebetale eller kun delvist tilbagebetale købsprisen, hvis der har været et værditab, der kan tilskrives forbrugernes brug, der overstiger den øjeblikkelige test. 

Hvordan udføres refusionen?

Refusionen foretages på samme måde, som du valgte at betale. Tilbagebetalingsperioden kan tage flere arbejdsdage afhængigt af betalingsudbyderen.

Defekt ur og garanti

Mit ur har en defekt, hvordan løser jeg dette?

Hvis der opstår en defekt i produktet på trods af vores høje kvalitetskrav, kan vi hjælpe dig yderligere, hvis du informerer os om dette. Send en kopi af bekræftelsen på din ordre sammen med nogle fotos og en beskrivelse af manglen til vores e-mail-adresse info@valante.dk. Med disse oplysninger kan vi indlede proceduren, hvorved vi holder dig informeret om transaktionens status.

Afvigende målinger og værdier

Bemærk, at smartwatches og fitness-trackere ikke er medicinske eller videnskabelige instrumenter. Valante er derfor ikke ansvarlig for afvigelser i urets målinger. De målte værdier er rent vejledende og er ikke beregnet til videnskabelige eller medicinske formål.

Garanti

Vi holder af vores produkter og gør logisk vores bedste for at levere dem til dig i topform. Alligevel sker det nogle gange, at en ordre går i stykker under transporten, eller at der sker noget andet, der giver dig mulighed for at kræve garanti. Fra et juridisk synspunkt er du forpligtet til at rapportere dette til os så hurtigt som muligt efter opdagelsen af manglen. Hvis manglen er inden for garantien, sørger vi for reparation eller udskiftning gratis. Vi tilbyder et års garanti på vores produkter. Efter seks måneder hviler bevisbyrden for fabrikationsfejl hos forbrugeren.

Tvister og klager

Har du en klage? Vi prøver altid at undgå det. Hvis du alligevel har en klage, beder vi dig kontakte os på info@valante.dk og tydeligt angive dit ordrenummer. Vi bestræber os på at behandle alle mulige klager inden for en rimelig periode. Husk, at klager kan tage 7 til 14 arbejdsdage at behandle. Vi stræber dog altid efter en gensidigt tilfredsstillende løsning så vidt muligt.

Kundeservice via telefon

Vi har i øjeblikket ikke telefonisk kundeservice af den enkle grund, at dette er store administrative omkostninger. Telefonkundeservice indebærer forskellige telefonlinjer, rekruttering af yderligere personale og kontoromkostninger. Det er netop ved at spare på disse omkostninger, at vi kan tilbyde vores kunder sådanne konkurrencedygtige priser. I særlige, individuelle tilfælde, for eksempel når der opstår alvorlige komplikationer, kan du naturligvis kontakte os telefonisk.

SSL-certificeret webshop

Garanteret sikker kasse

Gratis fragt

Gratis forsendelse i Danmark

24/7 kundeservice

Vores kundeservice er tilgængelig 24/7.

Høj kundetilfredshed

Mere end 40.000 tilfredse kunder.