Skip til indhold

Følg os

Gratis forsendelse i Danmark

Kunde service

Garanti og retur

Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds med den ordre, du har modtaget, bedes du kontakte os.Hos Valante stræber vi efter 100% kundetilfredshed. Hvis du har problemer med ordren, bedes du kontakte os på info@valante.dk eller via kontaktformularen nedenfor.

Nedenfor finder du vores returpolitik:

  1. HVAD ER RETURNERINGSTIDEN?

Du kan returnere et produkt til os inden for 14 dage efter modtagelse. Du må kun teste produktet kort, ikke længere end det er strengt nødvendigt for dets vurdering. Undgå værditab, der forhindrer os i at videresælge smartwatchen selv.

  1. HVOR LANG TAGER REFUSIONEN?

Betaling sker via den oprindelige betalingsmetode, efter at vi har modtaget produkterne, undersøgt og fastslået, at der ikke er nogen forringelse af brugen af produktet, der overstiger den korte test, der er nødvendig til vurdering. Når der er et værditab på grund af brug, der overstiger den kortsigtede test, der er nødvendig for vurderingen af smartwatchet, kan Valante beslutte at returnere pakken eller kun udstede en delvis refusion. Afskrivningen forårsaget af kundens handlinger sker derefter på forbrugerens regning.

  1. HVEM BÆRER RETURKOSTNADERNE?

Hvem der bærer returomkostningerne, afhænger af den tilstand, pakken returneres i:

  • Kassens plastforsegling er ikke brudt eller fjernet: Vi afholder returomkostningerne. Anmod om en gratis returlabel fra os via info@valante.dk eller kontaktformularen nedenfor.
  • Kassens plastforsegling er brudt og / eller kassen er åbnet: Returomkostningerne er altid for kunden. Registrer returneringen via info@valante.dk eller via kontaktformularen og anmod om en returformular fra os.

Da vi ikke er ansvarlige for mistede returneringer, anbefaler vi, at du sender din retur med en sporingsmulighed. Risikoen for returforsendelsen påhviler kunden.

Returomkostningerne ligger mellem 58 og 62 DKK afhængigt af den metode, du bruger til at sende pakken.

  1. HVAD SKAL JEG GØRE FOR AT VENDE TILBAGE?

Returforsendelser skal altid meddeles os på forhånd via info@valante.dk eller via kontaktformularen. Når alt kommer til alt skal vi være i stand til at kontrollere vigtige kundedata såvel som smartwatchs aktuelle tilstand.

Brug obligatorisk returformular med følgende oplysninger:

  • Efternavn og fornavn
  • Adresse
  • Ordrenummer
  • Bestillingsdato
  • Dato for modtagelse

Hvis du beslutter at returnere varen, skal produktet returneres til Valante med alt leveret tilbehør og, hvis det er rimeligt muligt, i dets originale tilstand og emballage. Vælg altid en returforsendelse med tracking.

  1. HVEM SKAL JEG KONTAKTE?

Du skal registrere returneringen hos os via e-mail på info@valante.dk eller via kontaktformularen nedenfor. Valante-teamet arbejder syv dage om ugen, 24 timer i døgnet. Vi garanterer altid et svar inden for 24 timer og hjælper gerne!

  1. MIN ORDRE ANKOM BESKADIGET, HVAD SKAL JEG GØRE?

I undtagelsestilfælde kan det ske, at en pakke eller et smartwatch leveres beskadiget. Dette skyldes normalt forkert håndtering på lageret eller under transport. I så fald skal du skrive til os så hurtigt som muligt efter levering via info@valante.dk og give os et foto af den beskadigede vare. Med disse oplysninger kommer vi straks i gang med at finde en passende løsning!

SSL-certificeret webshop

Garanteret sikker kasse

Gratis fragt

Gratis forsendelse i Danmark

24/7 kundeservice

Vores kundeservice er tilgængelig 24/7.

Høj kundetilfredshed

Mere end 40.000 tilfredse kunder.